Sunday, 21 July 2013

REALITI HIDUP:MACAM NI KE KITA?





Dear gentle friends.....
ngaku ke x ngaku???? Kadang ni lah yang kte alami kan.......busy dengan keje, sampaikan org tua kt kg pon kte x igt....btolkan...kadang2 ingat kat kerja2 yang melambak melebihi ingatan kte pada org tua kte...tp betullah...serius...memg da jd pon kat sy.....dan end up, duit akan rasa x cukup je...and byk b3nda lg lah x cukup.....ada je masalah.....masa rehat x cukup, masa dengan keluarga x cukup...sume x cukup.....haaaaa....

mungkin sebab xde keberkatan dri mak ayah kot....or maybe dorg terkecik ati ke...kadang2 kte sendiri xtau kan...ye lah...dorg bukan ada depan mata kte...mne kte nak tau kan...lg2 klo kte x bertanya khabar...sihat ke or x sihat....and now alhamdulillah.tahun ni,dapat balik masa utk berpuasa dengan keluarga lama2...sebulan ok...+raya lg...sbb da x keje, wat biz sendiri je....if mau keje pon, after raya lah kan...and sy selesa dengan keadaan saya sekarang ni...rasa best sgt dpt spend masa dengan family...setelah 11 tahun x dapat puasa yang bersama2 dengan keluarga...ye lah...masa sekolah menengah, da duduk asrama penuh kan....pastu matrik jauh di kedah.pastu blaja 4 tahun...pastu keje setahun....tu la yarga yang harus dibayar utk berjaya...semoga pengorbanan yang sedikit ni akan dpt mengembirakan hati mereka sebeum mereka menutup mata....lepas ni xtau lg dapat masa mcm ni ke x.....mungkin dah kawin, or dapat keje yang jauh2....xtau kan...hope sumenye baik2 sahaja...hope dapat bahagiankan hati mak abah sampai bila2...insyallah....