Tuesday 15 January 2013

GOAL....GOAL....GOAL...PART 1

ASSALAMUALAIKUM...

SEMOGA ANDA SIHAT2 SAHAJA...INSYAALLAH


"GOAL"
apa yg dimaksudkan dengan gol???atau mungkin anda2 diluar sana selesa menggunakan perkataan target???
yeaaahhh....2 perkara ini adalah perkara yg sama....iaitu matlamat yg sbenar yg kte ingin capai....so setiap sesuatu yg ingin kte capai mesti ada target dy kan...

macam tu juga dengan saya...
...saya sendiri ada matlamat saya sendiri...
especially dalam premium beautiful bisnes ini



Engineer 
+
business women


mesti org tertanya2...  "perrghhhhh...da jadi engineer,tp nape wat bisnes lg???...padahal da masyuk pe....engineer oil and gas plak tu"

yes!!!

org selalu pikir yg keje kami kami kami ni masyuk....
masyuk2 but mcm mne kualiti masa kami dengan keluarga???dan klo yg ada anak???mcm mne masa dengan anak2???memg btol skrg saya belum berkahwin...xde anak...so bole tumpu kt kerja...tp mcm mne dengan ibu bapa sy????adakah mereka jenis org yg x berperasaan yg hanya mau anaknye kerja sahaja dan susah ada masa utk mereka???ada ke ibu bapa mcm tu....serius parent saya pernah merajuk dengan saya sbb x balik kampung hanya disebabkan saya terlalu tumpu pada kerja...see???mana kualiti masa saya dengan keluarga???inilah salah satu sebab kenapa saya join bisnes ini


yes alhamdulillah...saya dipertemukan dengan bisnes partner yg sangat best,supportive witch is NORMA RAMELI dan seorang mentor yg sangat2 berpengalaman dalam bisnes ni...iaitu CDM SALHA ZAIN...(org kata,x kenal maka x cinta....nnt dalam post lain,saya akan ceritakan mengenai orang yg sangat hebat ni) dan alhamdulillah dengan adanya mereka2 disisi,mereka sangat membantu saya sehinggalah hari ini....Insyaallah dengan adanya mereka2 yg hebat disisi kte,pasti kte akan jadi seperti mereka juga....amin...


(actually byk lagi target yg saya ingin capai)
to be continue


"BE HEALTHY,BE LOVELY"
FARIHA


No comments:

Post a Comment