Wednesday 27 November 2013

T.L.C=TOP LEADERS CIRCLE


Dalam diam2 rupanya ramai yang memerhati (silent reader) kita buat bisnes ni.. dan ramai yg nak buat bisnes ni jugak tapi malu, takut, tak pandai la... ramai yang fikir..kena ada modal besar ke? Tak perlu.. sebenarnya modal yang paling utama ialah DIRI KITA sendiri. Kenapa KITA? ok... cuba bayangkan.. hati nak berbisnes... tgk kawan2 berjaya tp diri sendiri tak bersedia.. nantilah.. "aku nok tengok mung berjaya dulu".. lagi lama anda tengok daripada bertindak.. lagi banyak yang anda ketinggalan
Bersama di #TLC GROUP ilmu bisnes diberikan secara percuma. Mentor sentiasa ada sebagai rujukan. Untuk pengetahuan..#topleadercircles adalah ikon SOHONISTA (small office home office utk wanita) terutama kpd surirumah yang ingin bekerja menambah duit poket tanpa perlu meninggalkan rumah dan mengabaikan tugas2 surirumah.. sambil2 lipat kain, main dgn anak2 pun bole buat duit..

Yang paling penting kenapa saya memilih group #tlc ni kerana top mentor kita #salhamohdzain adalah duta #SOHONITA yang menerajui group yg telah pun berkembang akan terus berkembang di masa akan datang. Mempunyai leaders/mentor yg hebat2.. marketing plan yg senang dan mudah utk diguna bagi mencapai target.

Orang yg kenal saya dulu tahu bgmn diri saya.. saya yang dulu bukanlah yang sekarang.. dulu saya pemalu, tak pandai utk memulakan bicara, pendiam, I AM NOT AN INTERPRENEUR PERSON, saya x suka dan tak mau jadi leader.. saya lebih suka bekerja at the back stage as a crew... but now with TLC?? Everything has change..
#tlc #topleadercircles #sohonista #sohobiz #bvsm #mebeautybar #premiumbeautiful

No comments:

Post a Comment