Saturday, 10 August 2013

photo raya!!!!

1st day of raya...enjoy da pic k...









Ni la kemestian kami dihari raya....basically, ktorg x balik pon kg 2 day or 3 day b4 raya...sbb kg ktorg dekat je...dekat sg nibong and tanjung karang, selangor..dua-dua dekat...lagipun, adik beradik ramai, so nak tido rumah orang, confirm x selesa kqn banding tido di rumah sendiri....but!!! 1st raya tu memg ktorg pulun la berjalan pergi rumah saudara mara belah belah kearah tanjung karang....tahun ni raya kedua, x berjalan...sebab hari jumaat kan dan masa singkat nak berjalan...so duduk rumah je tunggu saudara mara datang....ohoh....raya ketiga baru sambung berjalan-jalan rayalagi...waaahhhh....best kan.......so, enjoy da pick....mana-mana yang ada sawah padi tu, tu dekat tanjung karang....kat kampung belah mak......memg best la...padi2 pon baru nak tumbuh......rasa tenang je masa tu bila tengok suasana....masa tu pon macam nak hujan (actually da hujan da...tp gerimis je lah...xde lah lebat sangat kannn)...

So enjoy!!!

love 
fariha abdullah
017-654 7262