Saturday 10 August 2013

Kisah Rm15k.

Hye uolls.....mcm mane dengan raya anda??? Hebat???? Wowwww!!!! Mesti best kan...btw, if mahu tgk gambar raya fariha, just scroll je kat bawah-bawah...fariha da masukkan da gambar raya and short story about first raya...anda???


fffttttt.....ok ok...mesti ramai yang tertanya tanya kan...apa kisah fariha tetiba nak cerita tentang Rm15k??? Ada kena mengena ke dengan hari raya? Or birthday fariha maybe??? Or fariha dapat rm15k?? Wow!!!! Mesti korang nak tahu cerita tentang ni kan....teruja tak teruja tak....lets scroll down ok!!!

.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......

ok ok..now fariha mahu bercerita kisah disekeliling kita...sebelum-sebelum ni kan, fariha rasa sangat bila tiba hari raya tu, mesti laju je duit kita yang keluar...duit yang masuk? Sama ja...or dapat la bonus sikit2...yang xdapat bonus? Or yang tidak bekerja, mesti nak berbelanja lebih2 tu macam xboleh kan....if boleh pon kena sekat-sekat...nak bagi parent pon kena berkira-kira...masa tu, hanya Allah saja yang tahu hati kita macam mana kan...sedih, tatp dah nasib diri macam tu (erk...takkan la semudah itu kita nak menyerah hidup kita pada takdir?tapi kan Allah ada cakap dalam al-quran, Dia tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum kecuali kita yang mengubah sendiri kan....so thats mean kita sendiri yang kena berusaha untuk cari jalan penyelesaian....takkan selamanya kita nak berasa sedih hati kan...?)...kadang bila pikir mengenai perkara ini, pasti fariha rasa sedih, kadang x tercakap(eh, even kalau cakap pon, confirm orang xmo tolong kan...lagi2 bab duit....if asyik pinjam sana sini semata-mata sebab nak raya, confirm orang xbagi...and kenapa kita nak meminjam sbb nak bermewah2??? Kenapa tidak usaha sendiri??)...dan ada segelintir orang sanggup wat loan bank tiap2 tahun untuk raya???!!! Wow!!!! Yang ni memg fariha terkejut....sbb macam.....ntah la......can't describe the right word for that issue...
For me, jangan terlalu sedih hati dengan nasib kita if kita berasa susah hati...its the right time to change....

act fariha ada cara yang senang untuk berniaga (yes!!! Fariha tahu ramai yang tak minat berniaga.....but 9/10 dri rezeki itu ada dari berniaga....best kan!!!! Tp untuk sapa2 yang berusaha lah...if tidak berusaha???? Xdapek den nak  nolongnya...) and dapat amaun yang anda impikan....bak kata ikon SOHONITA MALAYSIA a.k.a MENTOR TOP LEADERS CIRCLE, SALHA ZAIN...berniaga ni, dy punye gaji, mcm kita tulis cek kosong je...tulis je berapa amaun yang kita nak...then berusaha kearah itu....nampak senang kan????? Yes!!!! If ada cara yang betul, cari mentor yang betul2 dah berjaya, pasti anda pon akan berjaya...waahhh..sapa mahu sapa mahu???? Lebih dari RM15K pon anda boleh dapat....xpercaya??? Cubalah.....tidak kira, nak buat part time ke, full time pon boleh juga...sangat dialu2 kan... (untuk sapa2 yang mahu mencuba ja...yang tidak mahu mencuba, TATAP JE LAH AMAUN RM15K TU..

now fariha mahu buka 'kelas' untuk 15 orang yang pertama sahaja!! Untuk rebut peluang mahu income lebih dari rm15k ni....modal??? Serendah rm50 sahaja....berbaloi-baloi kan...saya akan ajar sampai anda dapat rm15k....best ke best???? Cepat rebut sekarang juga!!!!malaysian only!!! Blogger dialu2 kan,

Love
fariha Abdullah
017-654 7262

No comments:

Post a Comment