Tuesday 1 October 2013

BIOVELOCITY:TESTIMONI SARJAN TARMIZI (LUMPUH AKIBAT KEMALANGAN)

Assalamualaikum

Alhamdulillah masih diberi nafas dibumi Allah ini untuk meneruskan kehidupan...syukur sangat....tapi secara kita tidak sedar,ada insan lain yang lebih menderita dari kita.ini adalah perkongsian pengguna biovelocity sleep mate oleh SARJAN TARMIZI yang LUMPUH AKIBAT KEMALANGAN.SEPERTI MATI HIDUP SEMULA APABILA BOLEH BERJALAN SEMULA.


Lumpuh dari bawah pinggang ke bawah
Actually, Sarjan Tarmizi ni accident bulan oktober 2012 di Pulau Pinang sebulan selepas BVSM dipasarkan.  Beliau terlantar 2 bulan di hospital dan di kategorikan sebagai orang yang tidakupayaan kekal (lumpuh). Masa beliau diperkenalkan dengan BVSM ni..untuk 30 minit pertama beliau cuba tu..banyak peluh keluar! Sebab perjalanan darah menjadi lancar. Dan MasyaAllah..keesokkannya, beliau dah boleh duduk! Walaupun dengan support. Dan hari yang ke-11 beliau boleh berdiri, hari yang ke-25 dah boleh berjalan 50 meter dan 4 bulan kemudian beliau boleh berjalan tanpa tongkat! Dan selepas 9 bulan..beliau dah boleh berlari anak. 
Semasa perkongsian beliau pada hari biovelocity sleep mate,bila tengok beliau secara berdepan,boleh menitis air mata.sebab sebelum ni,orang kata tiada harapan untuk sembuh dan sudah confirm doktor kata memang tiada harapan untuk sembuh dan mengalami kecacatan kekal,tapi dengan kuasa Allah,memberi penyembuhan dengan perantaraan selimut dhuha,tiada sesiapa yang boleh menghalang.Ya Allah menitis air mata bila semua itu adalah kuasa Dia yang Maha Kuasa (Sebak)
                                                                                                                                       
            





Sarjan Tarmizi ketika di wawancara



Sarjan Tarmizi dah boleh berdiri dan berjalan!
 Alhamdulillah..semasa hari biovelocity tu Sarjan Tarmizi datang ke seminar ni! Beliau dah siap boleh berdiri dan berjalan tanpa dipapah tau. Bercakap pun clear jer. MasyaAllah..dengan izin Allah..

And the best part is, beliau dah boleh bekerja semula! Doctor dah siap keluarkan surat rekemen untuk bekerja semula. Alhamdulillah.

Ok..nanti tunggu next entry for Testimoni ke 2 ye. 

Love,
fariha
if ada sebarang pertanyaan,

boleh whatsapp,wechat 017-654 7262
call,message, 012-296 7819
email:farihaabdullah@gmail.com
pm di facebook Norfariha binti Abdullah

No comments:

Post a Comment